PRZYJMIEMY NOWE OSOBY!

Znajdujesz się na blogu, który w całości poświęcony jest pięknemu azjatyckiemu krajowi - Korei Południowej. Jeśli interesujesz się tym krajem oraz muzyką, jaką się w nim tworzy - jesteś we właściwym miejscu.

Jeżeli zauważyłeś, że jakiś teledysk nie został dodany lub w jakiejś dyskografii są braki - napisz nam o tym w PRZYPOMINAJCE, a my postaramy się jak najszybciej to poprawić. Zanim jednak napiszesz - sprawdź, czy dany klip nie jest już dodany w zakładce JAPOŃSKIE TELEDYSKI, którą znajdziesz tuż pod zdjęciem zespołu.

niedziela, 16 marca 2014

Zespół: Toheart

Toheart
DYSKOGRAFIA | KOLABORACJE | JAPOŃSKIE TELEDYSKI | OST
Debiut: marzec 2014
Fandom: ---
Wytwórnia: Woolim Entertainment & SM Entertainment

Nam Woo Hyun (Woohyun), 08.02.1991, wokal, INFINITE.
Kim Ki Bum (Key), 23.09.1991, wokal, rap, SHINee.


#1. 'Delicious' (Performance version)

Od lewej: Woohyun, Key.

#2. 'Tell Me Why'

Woohyun i Key nie występują w teledysku.

3 komentarze:

  1. ciekawy duet ,szczególnie key <33 obydwaj mają fajne wokale

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka o dziwo mi się podoba (poza 'rapowanymi' wstawkami Key, które według mnie są zupełnie zbędne). Jeśli chodzi o teledysk... Mam mieszane uczucia. Niektóre sceny wywołują uśmiech na mojej twarzy, niektóre zaś... Są przesadzone. Key i Woohyun zachowujący się jak dwie najlepsze psiapsiółki to dla mnie chyba za dużo. ><

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanką ani Shinee ani Infinie, ale ten duet polubiłam. Bardzo podoba mi się piosenka, jest taka lekka i świetnie poprawia humor. Teledysk również jest fajny, kolorowy i zabawny. Jednak najbardziej podoba mi się choreografia i moment z kwiatkami ^^

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy