PRZYJMIEMY NOWE OSOBY!

Znajdujesz się na blogu, który w całości poświęcony jest pięknemu azjatyckiemu krajowi - Korei Południowej. Jeśli interesujesz się tym krajem oraz muzyką, jaką się w nim tworzy - jesteś we właściwym miejscu.

Jeżeli zauważyłeś, że jakiś teledysk nie został dodany lub w jakiejś dyskografii są braki - napisz nam o tym w PRZYPOMINAJCE, a my postaramy się jak najszybciej to poprawić. Zanim jednak napiszesz - sprawdź, czy dany klip nie jest już dodany w zakładce JAPOŃSKIE TELEDYSKI, którą znajdziesz tuż pod zdjęciem zespołu.

sobota, 7 czerwca 2014

Zespół: Wings

Wings
DYSKOGRAFIA | KOLABORACJE | JAPOŃSKIE TELEDYSKI | OST
Debiut: marzec 2014
Fandom: ---
Wytwórnia: Sony Music Entertainment Korea, Dal&Byul Music

Kang Ye Seul (Yeseul), 29.08.1990, wokal.
Jin Na Young (Nayoung), 21.01.1992, wokal, maknae.

#1. 'Hair Short'

Od lewej: Yeseul, Nayoung.

#2. 'Blossom'

Od lewej: Yeseul, Nayoung.

2 komentarze:

  1. Przez długi~ czas nie potrafiłam przekonać się do tg zespołu, a właściwie - duetu. Teraz mam zamiar po raz wtóry przesłuchać te dwie piosenki i szczerze- żywię nadzieję iż mv, rytm i ich głosy przypadną mi do gustu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej, jestem w trakcie słuchania Hair Short i jest supeeeer :D Mam pytanie.. one serio miały takie długie włosy ? xd

      Usuń

Obserwatorzy