PRZYJMIEMY NOWE OSOBY!

Znajdujesz się na blogu, który w całości poświęcony jest pięknemu azjatyckiemu krajowi - Korei Południowej. Jeśli interesujesz się tym krajem oraz muzyką, jaką się w nim tworzy - jesteś we właściwym miejscu.

Jeżeli zauważyłeś, że jakiś teledysk nie został dodany lub w jakiejś dyskografii są braki - napisz nam o tym w PRZYPOMINAJCE, a my postaramy się jak najszybciej to poprawić. Zanim jednak napiszesz - sprawdź, czy dany klip nie jest już dodany w zakładce JAPOŃSKIE TELEDYSKI, którą znajdziesz tuż pod zdjęciem zespołu.

niedziela, 29 kwietnia 2012

Artysta: G-Dragon

G-Dragon (GD)
DYSKOGRAFIA | KOLABORACJE | JAPOŃSKIE TELEDYSKI | OST
Prawdziwe imię i nazwisko: Kwon Ji Yong
Data urodzenia: 18 sierpień 1988
Data debiutu: rok 2001, potem wraz z BIGBANG w roku 2006.
Zespół: BIGBANG
Fandom: Dragons
Wytwórnia: YG Entertrainment

#1. 'Heartbreaker' | ♔ - 28.08.2009


#2. 'Breathe' 


#3. 'A Boy' 


#4. 'Butterfly'


#5. 'She's Gone' 



#6. 'Gmarker Party'


#7. 'One of a Kind' 


#8. 'That XX'



#9. 'Crayon' RECENZJA 


#10. 'MichiGO'



#11. 'Coup D'Etat' 


#12. 'Crooked' RECENZJA


#13. 'Who You'



#14. 'Untitled, 2014'

16 komentarzy:

  1. wszystkie jego teledyski z ostatniej płyty są genialne ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. nie powinno być jeszcze teledysku do She's Gone? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy powinno, ale dodać zdaje się mogę. Przynajmniej tak mi Mil powiedziała i mam nadzieję, że Roos mnie nie zje xPP

      Usuń
  3. Mój mąż <3

    OdpowiedzUsuń
  4. awwww uwielbiam gościa <3 jak zwykle robi coś innego niż wszyscy choc może do końca nie rozumiem tego mv ale i tak bardzo mi sie podoba GD to prawdziwy artysta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się ~! GD jest niesamowity. i ogromnie utalentowany

      Usuń
  5. Coup D'Etat - Mogłabym słuchać godzinami :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Licze na recenzje Coup D‘etat i Crooked ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z nich być może się pojawi. Która już zależy od naszego nadwornego recenzenta. ^^

      Usuń
  7. Mój ultimate bias, który nigdy mnie nie zawodzi♥

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka grupa krwi ? : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubóstwiam go i jego głos! <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy