PRZYJMIEMY NOWE OSOBY!

Znajdujesz się na blogu, który w całości poświęcony jest pięknemu azjatyckiemu krajowi - Korei Południowej. Jeśli interesujesz się tym krajem oraz muzyką, jaką się w nim tworzy - jesteś we właściwym miejscu.

Jeżeli zauważyłeś, że jakiś teledysk nie został dodany lub w jakiejś dyskografii są braki - napisz nam o tym w PRZYPOMINAJCE, a my postaramy się jak najszybciej to poprawić. Zanim jednak napiszesz - sprawdź, czy dany klip nie jest już dodany w zakładce JAPOŃSKIE TELEDYSKI, którą znajdziesz tuż pod zdjęciem zespołu.

poniedziałek, 1 października 2012

QUERIDA

"Nun kkamppak haedo areungeorineun aura baby
Duntakhan biteuwiro jijeodae warwal eh hey"

Imiona: Edyta Katarzyna
Oficjalnie: Querida
Data Urodzenia: 24 sierpnia 1995
Miejsce Zamieszkania: Stolica
Funkcja na blogu: Wygląda na to, że zastępca szanownej Administracji.

Opis: Jeżeli chodzi o Koreę Południową, to nie będę się podawała za znawcę, bo prawdę powiedziawszy jestem nowicjuszem, ale na tyle zafascynowanym, że nie obawiam się wejść między osoby, które cenią to już jakiś czas. Mam ochotę poznać to, czego do tej pory nie doświadczyłam, więc za wszelkie podpowiedzi tego, co mogłoby mi się spodobać, zwłaszcza jeżeli chodzi o muzykę - będę wdzięczna. Teraz jeżeli chodzi o mnie... Jestem nad emocjonalna oraz nadwrażliwa - przeżywam chyba wszystko, co się do mnie powie. Jeżeli mam zły dzień często wchodzę w dyskusje, których na co dzień bym unikała i spławiała zwykłym "okej, każdy ma swoje zdanie". Czy jestem pewna siebie... uchodzę za taką i generalnie zależy to od mojego samopoczucia. Nienawidzę kłamstwa; nie lubię jak ludzie udają, że mnie lubią, bo do niczego to nie prowadzi. Mam własne zdanie i chociaż ostatnio wpadłam na pomysł, bo go nie wypowiadać, to chyba tego nie potrafię zrobić. Co jeszcze... Ambitności mi nie brakuje i ogólnie mam jej więcej, niż czasu. Lubię się śmiać, przyjaciół cenię, umiem się przyznać do błędu i przeprosić, jeżeli rzeczywiście to moja wina.

Bias (w chwili obecnej Ultimate Bias): Mil i Roos mówią, że B-Bomb oraz Jaehyo, a że ja im wierzę, to liczę, że mnie w maliny nie wpuszczają i sztyletem nie zadźgają (pardon, wystawiam Balladynę). Wracając do samej osoby, która to jest... Nie znam go wcale, to przede wszystkim jego głos. Chociaż nie zaprzeczę, że lubię jego ciemne włosy... A tak, zejść z księżyca...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy